Imorgon är det dags!


2011-08-26 @ 15:35:30
Efter flera månader av längtande och väntande så är det äntligen dags för mammabloggkryssningen imorgon!

Så spännande!! Men har man koll på vad man ska ha med sig? Hmm, nja. Hårfönen får väl iaf följa med och klänningen jag köpt :). Hade tänkt mig jeans, ett linne samt tröja över och Converseskorna till det under bussresan samt minglet.
Nu ska det ju dock bli vaarmt imorgon, och sen är det ju varmt på "beachen" på båten. Så shorts, linne samt sandaler får det nog allt bli :)

Nämen fy, nu börjar stressen och resfebern komma...ihhh! Måste ju hinna det och det och det. Måste ta ner väskan från vinden, plocka ögonbrynen, raka ben, packa ihop allt i necessären, packa ner i väskan! Tidsoptimist som jag är så hinner jag nog ;)

hade såå gärna legat ute i solen och pressat idag; men det funkar inte riktigt när man har hus att städa och två busungar <3

nu ska här plockas lite! Hörs sen!






Kommentarer
Postat av: Emelie

Hårfön finns =)

2011-08-26 @ 21:34:50
URL: http://emelienikkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback