Måndag morgon.


2011-08-01 @ 07:38:38
Måndag- ny vecka och nya möjligheter!

Barnen och jag sitter i sofforna och myser. Eller myser och myser- Elliott sitter och spottar och kastar saker på sin mamma i hopp om att göramig irriterad!
Den gubben funkar dock inte såhär i början av dagen- och ignorerar man det så är det ju inte roligt att hålla på längre vet jag av erfarenhet ;) Tänk vad man lär sig genom åren!

Idag jobbar pappa A så de är bara barnen och jag hemma. Vi ska försöka hålla oss ute och busa nu när det verkar bli fint väder! Blir nog lite poolbad tror jag bestämt!

Ikväll ska denna mamma ut och svira med! Blir måndagsklubben på Harrys :)

önskar er alla en trevlig start på veckan o bjuder på två morgonbilder på mina "blöjfisar".
Photobucket Pictures, Images and Photos

Photobucket Pictures, Images and Photos






Kommentarer
Postat av: ✫Familjen Bus✫

Hahaha ingorera är mottot ;)



Kram kram

2011-08-01 @ 10:50:50
URL: http://familjen-bus.com
Postat av: ✫Familjen Bus✫

Ignorera ;)

2011-08-01 @ 10:50:59
URL: http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback