On the bus...


2011-08-27 @ 11:32:49
Sitter nu på bussen. Har precis varit i Mjölby. Framför mig och på sidan om mig sitter det en typ vietnamesisk eller liknande familj och knaprar på majskolvar.

Längst fram i bussen tror jag att det sitter några fler mammabloggare- men är inte säker. Det är inte lätt när man bara sett nån enstaka bild- sen ser man Ju oftast annorlunda ut i verkligheten.

Har i alla fall bra musik- lite cola och sen smirnoff ice. Klarar mig fint jag ;) börjar dock redan bli hungrig...inte bra!

Ska samla mig mod o prata lite med de jag tror är mammabloggare sen när vi stannar.

ha det gött!






Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha det så trevligt nu och njut av lite egentid! Parta lite åt mig med! Kram

2011-08-27 @ 16:32:44
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Hmm... måste fråga :P

"Längst fram i bussen tror jag att det sitter några fler mammabloggare..."



Åkte du Jönköpingsbussen? Alltså, den som går från Jönköping? I så fall var det ju jag och Sara (neccin.blogg.se) som satt längst fram :P Och jag är aaaaalldeles för blyg för att börja prata med nån ^^ :)

2011-08-29 @ 00:45:57
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Sara - mamma till Hugo

Ja, det är klart att det var mammabloggare :) Tack för trevligt sällskap till lunchen och vid båten! En superkul helg var det :)

Kram

2011-08-29 @ 13:18:26
URL: http://borderkillarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback