Segt AB


2011-08-18 @ 19:34:20
Denna dagen har verkligen gått i seghetens tecken!

Vi åkte hem från öppet hus runt halv elva då fikat var slut. Leila var hur trött som helst och även om storebror såå gärna ville stanna så var det bara att åka hem i lägga ut henne i vagnen.

Elliott och jag satt sedan i soffan och myste. Efter fyra nätter med typ 2-3 timmars sömn totalt varje natt så har jag varit väldans seg idag. Hade ju tänkt att städa- men blev bara dammning.

Någon träning/ promenad har det inte blivit idag heller. Det enda blir lite plankor sen om en liten stund! Bestämde att jag fick ta vilodagen idag istället för imorgon. Så imorgon blir det crosstrainern igen om lillan sover.

för övrigt så råder just nu tystnaden här i huset; båda barnen verkar sova. Nu hoppas vi på att lillan sover riktigt gott inatt.

Nä, vet ni vad- nu ska jag faktiskt inte göra ett jutta. Bara ligga i soffan och glo på tv o njuta av tystnaden!

Godnatt allihopa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback