Lite tur idag oxå :)


2011-12-02 @ 18:11:20

Vilken kamp dag det varit idag :)

Fick imorse på Facebook se at jag var en av de tre lyckliga vinnarna av en julbok i glimra förlags Facebook julkalender :) blev sååå glad! TACK

Sen runt 10 hämtade Leila och jag upp sis o mamma för lite shopping inne i Jönköping.

Kan ju säga att jag även där hade tur- för det visade sig förut att kassörskan i en affär hade glömt att ta betalt för två av plaggen jag köpte.
Och det är ju så dags att fixa till det nu- när vi är hemma o allt! Så det tackar vi väl oxå för ;)

Mitt i shoppingen blev det så klart även en mumsig lunch på Jensens böfhus innan det fortsattas med shopping igen. Blev några julklappar undanstökade iaf ;)

Leila har varit så snäll och duktig idag och inte gnällt nåt alls- duktig prinsessa vi har!


Nu är A- min feeder iväg o hämtar pizza. Det vankas lite familjemys denna fredagskväll :)

Ha en mysig fredagskväll därute!







Kommentarer
Postat av: Bäckis

snygg blogg!

2011-12-03 @ 10:33:30
URL: http://www.hotelljönköping.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback