Och vinnaren av ett valfritt iphone/samsung galaxy S II skal är...


2011-12-06 @ 12:31:15
JAg har nu kollat igenom alla bidrag- alla motiveringar och utsett en vinnare. Det var inte lätt att välja mellan alla motiveringar- många av dom var riktigt bra ju! Men nu är iaf en vinnare utsedd =)


Den vinnande motiveringen:

Jenn:

"Glomde helt att beratta varfor jag ville ha just detta skal! Min son råkade tappa min telefon I golvet så den sprack och skalet hålls ihop med ett gummiband! Eftersom jag är ensamstående med mina barn och dessutom studerar, har jag desverre inte råd att köpa en ny. Och jag måste erkänna att det verkligen är pinsamt att springa runt med den jag har nu…så jag håller tummarna och hoppas verkligen på att ha turen med mig!
"

här hittar ni hennes blogg- ett stort grattis till henne=)

stort tack till alla er som var med och tävlade och tack till merskal.se som sponsrat tävlingen =)






Kommentarer
Postat av: Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak

Grattis till vinnaren! =D

2011-12-06 @ 16:24:57
URL: http://www.sojkasframtid.com/
Postat av: jenn

Guuuuv vad kul!!! Tusen tisen tack!!! Jag har mejlat dig!

2011-12-06 @ 17:50:29
URL: http://barbados.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback