Stort SUCK!


2011-12-29 @ 20:51:03
Ååå..vad jag blev grymt besviken nu kan jag tala om. Vet inte hur många rundor jag sprang runt inne på H&M på A6 och letade efter träningskläder. Sedan hittade jag en liten liten avdelning..och vad fanns där? några sliskiga och fula linnen i XS, och mjukisbyxor. Och det tyckte jag inte riktigt passade mig då ;P
Kändes trist eftersom jag ändå har presentkort där- och då tänkte jag att träningskläder kommer jag ändå att behöva nu- och då hittar man inte nåt :(

Men iaf- sen när vi kommit hem så öppnar jag H&M katalogen som kom igår- och vad ser jag där om inte massa fina linnen bland träningskläderna- och ett som föll mig riktigt bra i smaken. Inte ett sånt där som sitter jättetajt och är lite längre. Varför kunde de inte sälja det när jag var och letade idag för? Vill ju ha det NU- pronto ;)

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096754%2065015%2067%200064%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096204%2009090%2037%200086%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]

En sådan här beställning skulle ju inte vara fel =)






Kommentarer
Postat av: Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Ja man behöver ju komma bort ibland! :)



Tack så mycket, det var verkligen en rolig vinst! :)



Kram!

2011-12-30 @ 09:40:51
URL: http://www.sojkasframtid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback