Vad en mamma önskar sig..


2011-12-19 @ 12:01:14
Det här med att önska sig julklappar är inte alltid lätt. Speciellt inte när man själv fyller år samma månad som jul är och redan fått massa massa fint ju! Vi i släkten brukar göra som så att vi drar lott och så får man en att köpa julklapp till för 500:- (blir annars jättemånga julklappar att köpa eftersom vi är så många i släkten).

Själv är jag redan klar med julklapparna till den jag ska köpa julklappar till. Men häromdagen frågade min morbror som har mig att köpa till vad jag önskade mig. Och det stod verkligen still helt och hållet ju!


Nåja, har iaf kommit på lite saker man kan önska sig- för efter julen är det tänkt att jag ska försöka o komma i form igen.. känner mig taggad och längtar till dess =)

Så därför blir det såna här julklappar:

samtliga träningsredskap kommer från rusta.se


Zumba fitness- från uffessakerochting.se








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback