lugnet råder.


2011-02-07 @ 13:32:42
JA lugnet råder här hemma just nu..båda barnen sover (peppar, peppar). Elliott i sin säng o leila i syskonvagnen ute i garaget..där är de kallt o gott. Hon har sovit sedan vi tog en promenad strax efter 10-tiden, så hon borde vakna o vara hungrig snart.

För övrigt så är de snorigt här hemma när de gäller barnen. Jag var lite förkyld nu veckan som varit- o nu har barnen blivit förkylda såklar =( men men..hellre en miljon förkylningar än maginfluensa, det är min åsikt det!

NAtten har varit jättelugn. LEila somnade i sin pappas famn igår runt tiotiden efter en riktigt skrikig period. SEdan lade han henne i sängen när jag gick o la mig vid halv elva. sen åt hon inte förrän 5-tiden i morse (åt sista målet vid 21 tiden igår) Det tycker jag är super det =)

Blir inte många knop gjorda här hemma idag, håller på o tvättar o donar lite grann. Sen blir de väl en liten promenad till pappa A's jobb för o möta honom o sen gå en liten sväng igen.

Har inte mkt mer o säga just nu tror jag.

kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback