Mammablogg galan- gå eller inte gå?


2011-02-02 @ 19:30:26
Jag är faktiskt grymt sugen på att gå på mammablogggalan som hålls den 7-8 maj. Men vet inte om jag ska gå?
Dels så känner jag typ ingen som ska gå, och så vill jag helst inte resa dit själv eftersom jag absolut inte hittar i storstan. Men känner bara att de vore så roligt o komma ut bland andra mammabloggare med o prata, o samtidigt komma hemifrån lite själv o få lite välbehövlig "egotid"

Sen kostar det ju lite med om man säger så, frågan är om A tycker jag ska få unna mig den lyxen om jag bestämmer mig för att jag skulle vilja gå.?

Nån från östergötlanstrakten som ska gå??

ska ni andra gå?






Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag är också jättesugen på den där galan men min lilla kommer vara alldeles för liten då för att jag ska vilja åka ifrån henne. hihi

Annars hade vi ju kunnat gå tillsammans. :)

Men nästa år så, om det anordnas då också vill säga. :)

2011-02-02 @ 19:37:28
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback