måndag.


2011-02-21 @ 13:37:13
ignen vidare närvaro här i helgen för min del. har valt att umgås med mina två pojkar o min flicka istället =)
Igår var vi uppe i skogen o grillade korv o gick på isen, en del åkte fyrhjuling på isen- men inte jag. Elliott fick en åktur- men han tyckte de va otäckt- jättemammig o ledsen vart han.
de va verkligen jätteskönt o komma ut i några timmar o få massa frisk luft samt sol..då mår man som bäst.


Idag på förmiddagen blev de den vanliga förmiddagspromenaden o nu sitter jag här med en  sömnig sessa i famnen, storebros springer runt o bajsar- läggningsförsöket misslyckades idag med =(
Sen kommer A hrem runt tretiden. då bär de av till Mjölby för återbesök hos barnmorskan. hoppas man går genom "besiktningen" ;P

undrar om storbajjarn är klar så vi kan byta blöja? 

ha de bra,
kramis







Kommentarer
Postat av: eva

vill läsa bloggen om vikt =)

2011-02-21 @ 14:19:17
URL: http://fonmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback