Melodifestivalens största överraskning?


2011-02-05 @ 21:16:09
Danny har haremsbyxor på sig, eller bajsbyxor som jag kommit o kalla de för..ser inte så bekvämt ut o dansa i..men vad vet jag? Bajsbyxor kallar jag de rent allmänt för eftersom de hänger ner så de ser ut som man "bajjat ner sig".

Själv skulle jag aldrig köpa ett par haremsbyxor, tycker det är fult..men alla får ju tycka olika. Visste inte ens att de fanns i killmodell.

Vad tycker ni om "haremsbyxor"?


för övrigt tyckte jag att Dannys låt var bäst av allihopa =)






Kommentarer
Postat av: Carolina

Haremsbyxor är enligt mig skitfult rent ut sagt. Skulle aldrig ta på mig såna.

Vi skippade melodifestivalen här hemma och spelade tv-spel istället. Känns som om vi inte missade nått ;) hihi

2011-02-05 @ 22:27:52
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback