Mitt i veckan.


2011-02-02 @ 12:30:24
Onsdag idag, o lillördag igen med andra ord ;)

Morgonen startades faktiskt inte förrän närmre halv 8. Elliott va med hos hans moster på sconeskväll igår- vi va nog inte hemma förrän efter nio. Och då va de ju två timmar senare än va han brukar lägga sig. Men lillan låg inne hos mig o knorrade o hade sig så sovmorgon blev de väl inte riktigt..men lite lugn o ro iaf.  

De är så skönt att lilla sessan sover så bra om nätterna nu. Hon äter oftast inte förrän halv 5- 6 på morgonen. O ibland äter hon runt nio kvällen innan- ibland runt elva tiden..men oftast blir de inte att hon vaknar o äter förrän så dags. Det är riktigt lyxigt (peppar peppar får man väl säga). KAnske har man NANen o tacka för de?  Visst hon vaknar o knorrar o tappar nappen en miljon gånger- men hon somnar ju om igen efter lite fnölande.

Blev lite elliott lämning på dagis runt nio i morse, sen åkte vi hem- jag lade i Leila i vagnen o så gick vi på en promenad. Var riktigt vårlikt ute när solen var framme o man hörde fåglarna kvittra =)
När vi kom hem hamnade sessan på altanen i sin vang- o ligger där fortfarande. Jag har passat på att tvätta, plocka undan leksaker, torka av alla bord o dammsuga lite.
Har nu lite välbehövd egentid. Anar att hon vaknar närsomhelst!

Nähä, man kanske skulle ta o äta nåt innan de skriks i monitorn igen?

ha en trevlig dag!
kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback