Om en månad


2011-02-05 @ 21:50:41
Om en månad precis på dagen är e dags för Leila att skrika så det ekar i en kyrka. JApps, då blir det dop =) Bokade in det för ett par veckor sedan tror jag det är nu, har bara glömt o nämna de här tror jag! Skrika o skrika vet jag inte om hon kommer o göra, men hennes bror gjorde det iaf.

KAn ju kanske bero på att vi hade en lustig präst som sade åt oss att vi absolut inte fick mata Elliott precis innan dopet ifall han skulle kräkas...sjukt va? så elliott skrek sig igenom sitt dop tack vare det =(

Hoppas vi inte får samma präst denna gång bara så är jag jättenöjd =) och om vi får det så ska vi denna gång inte bry oss ett enda jutta om vad han säger om han säger likadant denna gången..

Förra gången var jag igång o planerade för fullt o skulle ha massa fint o speciellt till fikat efter dopet. Denna gången är jag nog lite mer lugn o sansad o tar de som de kommer, de behöver inte vara massa fina dekorationer o sånt..de är inte de som gör dopet ju. Känns som man inte har samma tid till att engagera sig så pass ju.. men döpt ska hon bli..våran Leila Elisabet

önskar er en fortsatt trevlig lördagskväll






Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh vad mysigt med dop! Längtar till det är dags för oss också, men först får ju sessan titta ut och sen blir det till sommaren när vi kan sitta ute. :)

Kommer nog inte heller lägga den största energi på dekorationer utan det blir nog maten och fikan som blir största prio, för att alla ska trivas och kunna äta gott. :) Men jag ska nog allt be min syster, blivande florist om hjälp med blommor till borden o sånt fint :)

2011-02-05 @ 22:30:25
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Amanda & Oscar

Ja ni ska då fullständigt skita i vad prästen tycker. Det är barnets behov som går i första hand. Gud va förbannad jag hade blivit om nån sa så till mig. Ni skulle ha dragit fram flaskan mitt framför ögonen på honom!

2011-02-06 @ 14:08:44
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback