Ännu en söndagskväll.


2011-01-16 @ 19:36:20
Dagen har spenderats med en liten promenad med familjen, där både sambon och jag agerat Bambi..fy vad halt de är ute!! Sedan har vi varit på kalas då min mormor fyllde 89 år häromdagen.. Massa gott fika och tårta. Elliott busade runt med sina kusiner som vanligt o va jätteglad- Leila skickades runt i gammelfarmors, mosters, majs famnar.

Nu är det relativt tyst i huset, Storbus sover och lillsessan ligger i sin vagn o fejar lite grann. Tvn är igång, och snart ska jag ta mig något o äta i väntan på en ny Wallader premiär på Canal+ ikväll.

Önskar er alla en fortsatt trevlig söndag,
kramar






Kommentarer
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

låter som en mysig dag :)



sv: jamen verkligen! :)



hoppas ni haft en toppenhelg!

kram

2011-01-16 @ 23:09:16
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback