Ett tjockare kuvert o överraskning


2011-01-11 @ 14:08:59
Igår när jag hämtade posten så va de med ett lite tjockare kuvert med något spännande i. När jag väl öppnade kuvertet så vart jag såå oerhört glad. De va ju min vinst som jag vann hos millah, en ring med valfri text från bcute.se

Tog direkt på mig den på fingret och nu pryder den mitt högra ringfinger så galant, och på den står det självklart  ELLIOTT LEILA.

tack så mkt millah och bcute.

 

________________________________________________

 

Kan ju förövrigt berätta att jag gjorde mina systrar rejält överraskade för ett tag sedan med.. =)

JennyN hade i sin blogg en tävling där man kunde vinna två stycken biljetter och meet and greet till IDOL turnén 2011.

Genast tänkte jag på mina systrar som varit helt inne i det där med idolhysterin som varit, och de har varit helt tokiga i OLLE. Så jag tänkte att jag skulle ta o tävla o se om jag kunde vinna biljetter åt dom.

Detta var min motivering: "Jag skulle vilja vinna dessa två biljetter till mina systrar som varit helt frälsta i idol sedan det började
(speciellt OLLE) i julklapp. De har alltid varit så snälla o ställt upp o hjälpt till med barnvakt o sådant.
Och jag vet hur mkt de gärna skulle vilja ha biljetterna men att de inte har råd.

Så hoppas nu på tur så världens bästa mostrar får se sina idoler"

OCH VET NI VAD??? jag vann =)  Snacka om att mina systrar både vart överraskade o jätteglada när de fick reda på att de skulle få se IDOLERNA =)







Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh vilken fin ring, och vilken härlig julklapp dina systrar fick!! :)



Ja, jag antar att det kommer gå en hel del pyjamaser och andra kläder. haha.. Får nog fylla på med några pyjamaser till sen tror jag, men bodysar har vi i alla fall så det räcker och blir över. :)



Det är verkligen superskönt att jag fick min sjukskrivning förlängd. Hade gärna jobbat men det går verkligen inte. Lider av att gå hemma, både fysiskt och psykiskt. Det är sååå trååååkigt och smärtan och trotsiga hundar gör ju inte saken bättre. Men nu är det nerförsbacke i alla fall. :) Längtar som en tok efter lilla sessan. :)



Tack för kommentaren om magen förresten. Jag älskar den!! :) Den är så mysig och den lilla verkar ta mer och mer plats där inne. Rör sig hela tiden. hihi



Hoppas ni har en fin kväll, hela söta familjen!

Kramar

2011-01-11 @ 18:19:42
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: ★Fam. Bus★

Åååh vad kul! :) Grattis!



Jaa, tur ändå att de gick så bra mot vad de kan göra...

kram

2011-01-11 @ 19:22:16
URL: http://familjen-bus.com
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lexus

men de lät inte heller så kul :( Lexus var nära att få gulsot, han hade höga värden, men inte så höga så han behövde sola.



HUr är de med er annars då? :)

kram

2011-01-11 @ 20:04:14
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Millah

vad kul att du tyckte om den =) kramar

2011-01-14 @ 01:50:14
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback