första dagen på 2011.


2011-01-01 @ 11:35:11
Gott nytt år på er alla! hoppas ni hade en mysig nyårsafton. De nya året firades in med de allra finaste nämligen, sambon o mina två söta barn. Vi åt oxfilé o hasselbackspotatis me rödvinssås o sen lite snacks me såklart =) Elliott försökte hålla sig vaken, men runt tjugo i 10 fick vi ta o lägga honom.

JA vilket härligt slut på 2010, att få vara med min fina familj och fira, behövs de nåt mer? jag tror inte det. Är så otroligt tacksam över mina fina barn o min sambo <3 De betyder allt!!

Idag ska vi nog försöka hinna med en premiärtur me syskonvagnen tror jag bestämt, det är dags ;)

Hoppas ni alla mår bra o att ni får en trevlig 1 januari.

KRAMAR






Kommentarer
Postat av: Nina

ja väldigt konstigt spännande. är ju en härlig känsla å veta. men det känns som om man missar en hel del. du vet spänningen å så. men så skönt å veta just för att man redan har theo. så då kan man planera allt med honom å så.. kanon ju!

2011-01-01 @ 20:45:14
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback