Kväll.


2011-01-11 @ 20:25:05
Så blev det kväller- och Ä N T L I G E N är pappa A hemma igen.
Jag och barnen har spenderat denna dag borta mestadels. Runt halv tio gav vi oss ut på en liten promenad. Sedan stannade vi förbi syrran o hennes barn. Vi blev erbjudna att komma in så då blev det att vi stannade kvar där en stund så barnen fick leka lite grann- blev dessutom lite fika (även fast jag ju inte skulle fika).

Runt 12 tiden var vi hemmavid igen, och då sov Leila fortfarande gott i sin vagn, så lät henne få ligga kvar i den ute i garaget medan jag o Elliott lagade lite mat. När storbus ätit klart så vart de vips ner i sängen för hans del...där låg han o bökade o stökade o sparkade i väggen som han brukar. De var nära att hans mamma gav upp, men tillslut så somnade han faktiskt busen! 

Vid halv tre vaknade sessan därute i garaget- så gott hade hon sovit därute. och en halvtimma efter vaknade storbus. Vi satt o myste lite i soffan alla 3. Sen bestämde jag att vi skulle ge oss ut en sväng igen; behövde ju köpa nappflaska och batterier o sånt. Efter ett fika sms blev de dock ändrade planer- så vi gick hem till mamma o fikade istället för att köpa nappflaskan o allt de där. Sedan blev det en promenad efter fikan igen- GUD VAD SKÖNT DET ÄR MED FRISK LUFT ALLTSÅ =)
Vi va väl hemma runt sjutiden och sedan dess har de rullat på bra. Nu sover iaf Elliott sedan nån halvtimma och Leila har precis fått NAN av sin pappa som längtat massor efter henne o hennes storebror.

Nu väntar en lång dusch- har barnkräks o allt möjligt i håret känns de som.. det är en riktig kräkfia vi har!

Önskar er alla en fortsatt trevlig kväll,
kramar






Kommentarer
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lexus

tack :)



naaw :) hon växer säkert på sig bra :)på en mån hade lexus gått upp 1,5 kilo :P haha



min son är också matglad :) han börjar bli sitt rätta ja igen han äter hur ycket som helst, han skrattar och ler :) pratar hihi :)



han mår super han får sina hostattaker men nu klarar han av dom själv och han orkar hosta :) Annars är han jätte pigg och berkar må bra :)



förhoppninsvis behöver vi inte komma tillbaka eftersom han mår så himla bra :)

kramar

2011-01-11 @ 20:40:03
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Förvirrade Morsan

sv; jo, jag har visst blivit lite av en nattuggla... har inte kommit ur julledigheten än tror jag ;D



ja, folk brukar påstå att vi är lika... jag fattar inte vad ni pratar om ;D haha

2011-01-11 @ 23:55:35
URL: http://nextpage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback