Neeeeeeeeeeeej =(


2011-01-25 @ 09:04:46
Godmorgon på er alla,
Eller ja..till er som vaknat precis. Ni andra som varit vakna en stund precis som vi blir de väl god förmiddag till, haha.

Ingen rolig dag idag, känner på mig att de kommer bli en gnäll dag idag..o ute där snöar det. Kan det inte räcka nu?? de kommer ju ändå bara att töa bort o bli slask för att sen frysa på igen..urk!

Hade tänkt att vi skulle ut på promenad, men de känns inte så lockande just nu. Hade tänkt att vi skulle handla lite grann, men vi får väl ta bilen fram till bynn sen. Elliott får väl ta o köra på en sån där liten kundvagn så tar leila och jag en stor.

Elliott sitter för övrigt framför tvn o kikar på bilar på sin gunghäst som han släpat ut från sitt rum. Leila hon hänger o dinglar i babybjörnselen ( ja, F...jag vet att den är eran..men vi har bara lånat den :P )  o sover såå sött just nu! Var ändå ute på banken så kände att jag kanske skulle passa på att försöka skriva något litet här ju ;)

önskar er alla en trevlig tisdag,
kramar







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback