Snorigt o motigt.


2011-01-06 @ 20:09:12
Godkväll i stugorna! Ligger utslagen i en soffa o har världens goaste dessa sovandes på mitt bröst, mysfaktorn är så hög som den kan bli :) Här hemma är de lite halvslött just nu då 3/4 av familjen blivit förkylda och dessutom har de varit en kass natt där storkillen vägrade sova mellan 02-04. Och när han väl somnat så va de dags för Leila att äta tyckte hon. Sådant är läget här hemma just nu, har så fullt upp med mina underbara barn att tiden till bloggande knappt finns längre. Men så är de ;) family comes first! Kan ju för övrigt tillägga att jag hittat en gratis träningsmetod. För vem behöver träna på gym när man kan ge sig ut ochgå med syskonvagnen på de oplogade och moddiga trottoarerna här hemma?? Tänk om de kunde tänka på oss med barnvagnar som oxå måste ta oss fram! Önskar er alla en fortsatt trevlig söndag. Kramis






Kommentarer
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lexus

Vilken tur att du skrev :) Tappade bort din blogg :) Grattis till sessan :) hur söt som helst :)



föhoppningsvis är de på bättringsväg nu :) men vill inte ta ut något i förskott.



men så typiskt att han ska bli jsuk igen. han var försyld för inte så länge sen. Josefin tog hem baciller från dagis och nu tror jag att en kompis barn smittat honom eller så harbde vart nån i köptcenter som smittat honom.



kram på dig

2011-01-07 @ 12:35:16
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback