Gårdagen


2011-07-12 @ 19:33:13
tack till flickorna för en trevlig kväll igår, riktigt roligt... Får vi göra om snart igen!

Vi var först hemma hos A och åt hamburgare, drack gottigt och pratade massor. Senare bar det av till Motala- där satte vi oss på en mysig uteservering och pratade och jag tog en cider.
Gick sedan in på Harrys- var typ inget folk ännu så vi gick tillbaka till uteserveringen o satt o pratade lite mer :) när vi gick in på harrys senare var de betydligt mer folk.

Blev massa dansande och prat med folk och hemma var vi inte förrän 3- hugget på morgonen! Hemma låg de tre hjärtan i sängen och väntade. Alla tre var vakna och elliott låg på min sängsida och sade " hej mamma". Sen somnade min pojk o jag nästan på direkten <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback