Bak


2011-06-14 @ 12:57:07
När vi va och handlade på förmiddagen så fick jag för mig att köpa hem lite jäst o sånt ifall jag skulle få för mig o baka. Så nu ligger de massa bullar på bänken- o jag hann till o med med att steka pannkakor medan jag gräddade bullarna! de va väl inte illa?

Ska snart göra iordning mig o barnen och gå fram till byn o kika på niornas parad. hoppas bara att de inte börjar o regna- vi har ju inget regnskydd till syskonvagnen nu när båda sittdelarna används!

hoppas ni mår fint,
kramis






Kommentarer
Postat av: Malin

Nej jag har heller aldrig hört de innan men ja va tvungen o testa när ja såg de. Ville me göra bullar men ja orkade inte gå till affären idag:) ja e faktiskt ledig den helgen såg jag:) kram

2011-06-14 @ 15:46:54
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback