Helgen som varit


2011-06-20 @ 09:23:09
Då va det måndag igen. Helgerna går verkligen i ultrarapid fart- man hinner inte med ju =/

I lördags jobbade pappa A till halv ett, så barnen och jag busade ensamma på förmiddagen. Sen på sena kvällen bestämde jag mig hastigt o lustigt för o följa med flickorna till Harrys i Motala. Var verkligen superkul och komma ut bland massa folk och bara vara Emelie för en stund! Skönt o kunna koppla bort blöjbyten, matning etc en liten stund!

Men man mådde ju som man förtjänade igår- inte van vid att dricka så mkt och inte van vid att lägga mig vid fyra på morgonen! fick bli en slappedag hemma igår med andra ord :)






Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad roligt att åkta ut sådär med tjejerna och bara vara! :) Låter som om du hade en topppenkväll!

Själv planerar jag att dricka lite vin nu på midsommar. Blir att pumpa och köpa lite ersättning. :)

2011-06-20 @ 17:03:14
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback