om man ändå fick chansen.


2011-03-27 @ 20:26:44
ända sedan jag fick ett tips av en läsare om att kika in hos olga för o läsa om magövningar för nyblivna mammor så har jag varit fast. Kikar in hur ofta som helst o suktar o undrar hur man ska gå till väga för att klara de hon/ hennes kunder klarat. Olga jobbar som PT åt nyblivna mammor- o gud så checka o fina alla blir! Skulle såååå gärna vilja ha hennes hjälp till att hamna i form- men de kostar ju en del! sån lyx som man inte har råd me just nu, dessutom verkar de ju fullt.

Jag önskar att man skulle klara detta med o komma i form själv..men det är alldeles för svårt. Jag har inte en aning om hur mkt man ska äta- vad man ska träna för att förbränna bäst o gå ner i vikt- och sen är jag väl inte så haj på plankor. tänk om de fanns nån som visste o kunde ge en tips gratis.

Man får väl helt enkelt testa sig fram.






Kommentarer
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

Har du inget gym i närheten då? =) Vi hade jätte bra PTs på mitt gym vid mamma!

2011-03-28 @ 15:19:56
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback