soliga härliga dag =)


2011-03-24 @ 11:42:58
Torsdag idag, städningen är avklarad, solen skiner och helgen är på ingång. Kan de bli bättre? tror inte det =)

Lillan sov riktigt bra inatt trots febern- och imorse stod tempen på 37,8 (hon brukar ha 37,2 vanligtvis) o i och med att det är morgon så va de väl ganska hög morgontemp..vi får avvakta o se om hon har nån feber sen när hon vaknar skruttan. För nu ligger hon o sover i syskonvagnen ute i garaget och har gjort det sedan vi gick o lämnade storbus på dagis vid nio.

Funderar på att joina en miljon andra svenskar imorn o ta med mig leila till stan medan elliott är på dagis. Måste köpa nya strumpor till Leila, jag skulle behöva en ny jacka, elliott skulle behöva nån mer tunn mössa (leila med för den delen), o gummistövlar måste inhandlas också. Jaja, vi får väl se va som händer med allt!

Nu ska jag nog ta mig nåt o äta snart- är visst redan hungrig!?

önskar er en trevlig dag,
kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback