7 år.


2011-11-28 @ 08:11:12
Igår firade vi 7år tillsammans. Tänk att det var hela sju år sedan vi bestämde att vi skulle bli ett par. Helt sjukt ju!
Tänk vad tiden går.  Snart är det 3 år sedan vi fick uppleva det finaste miraklet av alla- att bli föräldrar- och snart är det ett år sen vi fick uppleva detta ytterligare en gång =) Och sen i januari är det exakt 4 år sedan vi flyttade in i huset.

Det är verkligen galet vad tiden går fort- känns som det var igår ju. Sitter fortfarande med färskt minne om hur Andreas trotsade snöoväder och åkte och hämtade mig här i bynn för dejt- vi skulle ut och äta och sedan gå på bio i Linköping. Och sedan så skjutsade han ju hem mig med i detta snöoväder och åkte själv hem till Mjölby igen <3

Det är helt otroligt hur mkt som hänt genom åren- och mer lär ju hända. För detta är livet ut- resten av våra liv ♥ Och jag längtar enormt efter att få se vad framtiden har att ge =)

image description






Kommentarer
Postat av: Carolina

Härligt!!! Grattis till er!! :)



Ibland är det nog så att det behöver hända något så att man uppskattar det man har på nå vis. Även om det är tragiskt, fruktansvärt o jobbigt.

Men sen kan det liksom bara gå uppför!! :)

Det vet jag och det känns underbart!

En ny gnista på nå vis!

2011-11-28 @ 15:29:42
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback