Gårdagens test av elf sminket.


2011-11-30 @ 20:59:33
Igår testade jag alltså elf sminket som jag beställt!

Jag känner mig ganska nöjd med det- so far so good! Detta kanske beror på att jag inte använder mig av så speciellt dyra sminkprodukter annars heller..även om elf är billgare än det jag har nu. Tycker det täckte ganska bra =) Och man vart definitivt inte sträv och stel i ansiktet heller..big plus! Luktar inge speciellt heller som en del "billiga" sminker man köpte förr gjorde!

Däremot var inte min syster riktigt nöjd med sminket- men det är nog för att hon använder smink ofta och att hon nu använder mineralpuder från ett stort märke som kostar över 300 kronor. Då förstår jag om hon är lite kräsen.

MEn som sagt- för mig som inte använder så dyrt smink annars och inte sminkar mig så ofta annars (o därför inte har så mkt att jämföra med)- så tycker jag det funkar riktigt bra!  OCh superpris ju!!

så kika in elf vet jag ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback