Kär och galen ?


2011-11-15 @ 20:24:26
Sitter här med datorn i knäet och passar på att blogga lite nu när det är reklampaus. Som hur många andra kvinnor som helst sitter jag nu framför tvn och tittar på kär och galen på kanal 5.

Jag trodde nästan att jag skulle storböla när de skulle visa frierierna. Men jag gjorde faktiskt inte det. Tyckte inte att det var nåt vidare speciellt. Eller ja.. det kanske är för jag störde mig mest på att det i båda fallen var tjejerna som friade till killarna. Så ska det inte vara om ni frågar mig! Men det är klart.. går åren och man pikat och sagt att man så gärna skulle vilja gifta sig och karln inte friar- då kanske det blir så till slut?? vad vet jag?

Jag är väl en sån där hopplös romantiker som alltid drömt om det där fina och speciella ögonblicket. sånt där som bara typ visas på film o nästan aldrig händer i verkligheten. I dagens verklighet är det nog oftast så att man sitter där vid frukostbordet och äter frukost och pratar lite allmänt. Sedan kommer båda överrens om att de ska gifta sig.

Min dröm är att man kanske kommer hem och så är det en gång fylld av massa rosenblad, eller en gång med ljus fram till ett rum där han sitter och väntar på en och sedan ställer frågan. Eller ett frieri i ett pariserhjul?

Nåja, det kommer nog aldrig hända. Det jag mest ville säga är att jag tycker att det är killarna som ska fria- inte tjejerna! Sen får ju alla tycka olika!

är det nån av er läsare som friat till eran pojkvän/sambo?






Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamman som älskar vitt

Kul att du är med och tävlar hos mig!! :)

Lycka till, kram!!

2011-11-15 @ 20:54:38
URL: http://njutensmula.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback