Och vinnaren är....


2011-11-19 @ 12:42:20
Efter att ha kollat igenom alla bidrag och läst era motiveringar så är äntligen en vinnare utsedd i tävlingen om ett valfritt smycke från smyckesboxen.se Hade två motiveringar som jag velade emellan. så med hjälp av sambon så blev en av dom en vinnare....


vinnaren hittar ni här och motiveringen kommer nedan:

"Jag skulle vilja vinna detta armband, för det ska bli en julklapp till en i familjen. Vi är en stooor familj, och skulle passa perfekt till en av dem :) Stor familj innebär många paket som skall fixas- vilket innebär stort hål i en liten plånbok. En vinst hade betytt jättemycket :D "

Ett stort grattis till just dig, du kommer att få ett mail skickat under dagens gång =)

Ett stort tack till alla er som varit med och tävlat och givetvis till smycketboxen.se som sponsrade =)






Kommentarer
Postat av: Victoria B

Nä men GUD vad jag blev!! :D



Tack så hemskt mycket!



har inte fått något mail av dig än, men jag håller ögonen öppna för detta.



tack åter igen! :D



MVH Victoria



[email protected]

2011-11-19 @ 21:10:29
URL: http://vickantavlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback