Tråkig söndag!


2011-11-20 @ 14:04:41

Fy vilket tråkigt väder det är idag! Som tur är så kan man ju passa på att vara inne och göra lite nytta och på så sätt vända det till nåt positivt!

Tidigt i förmiddags när frukosten var äten, barnen iordninggjorda och diskmaskinen ur och iplockad åkte jag och handlade lite.

Väl hemma gjorde jag pepparkaksdeg. Sedan blev det att tvätta lite, vika tvätt, skura ett rejält tag inne i duschen, diska av lite pepparkaksformar och plåtar.

Nu tar jag mig en lugn stund medan jag väntar på att nästa maskin med tvätt ska bli klar.

I eftermiddag kommer det hit lite fikagäster. Vi ska mysa med att baka pepparkakor, och fika på lussekatter :)

Vad gör ni en dag som denna?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback