2 stycken awards.


2011-10-11 @ 21:43:07
I förmiddags när jag kikade på kommentarena fick jag se att jag hade fått 2 stycken awards.
haha jag måste ju vara en helt underbar människa jag ;)

tack snälla o söta soffiz och sarina..

ska ta o dela ut dessa till fina bloggare imorn- har haft lite annat för mig nu under kvällens gång.

hade ju tänkt att ge er en överraskning med- men det får vänta tills imorgon det!

nu ska jag gå o lägga mig- godnatt kära läsare <3 hoppas ni alla kan läsa nu igen =)






Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Jo, nog är de lite lika, speciellt på bilden jag la ut på bloggen. Ska fixa in en massa bilder från förlossningen och bb om jag orkar imorgon :)

2011-10-11 @ 23:00:10
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback