Award från Sofia =)


2011-10-12 @ 11:10:30

jag har fått denna award från söta Sofia. Så nu tänkte jag anta mig utmaningen och skicka vidare =) Tack Sofia.

Om man fått denna award så ska man göra följande:
-Länka till den man fått det av
-fullborda de 5 meningarna
-skicka awarden till 5 andra bloggar

1. När ingen ser eller hör mig... så smådansar jag och sjunger lite (fast hellre än bra) för barnen.

2. Jag går aldrig hemifrån utan... nycklar, mobiltelefon, barnen såklart (om jag är ensam med dom)

3. Min blogg heter som den gör för att... hmm.. har för mig det var min syrras kille som för jättejättelängesen kallade mig för emlisch ibland...därav bloggnamnet.

4. Om jag vågade skulle jag... göra videoinlägg tror jag..

5. Om tio år kommer jag att... ooo shit- jag kommer snart o fylla 38 år då och barnen kommer bli 13 och 11 år. Jag kommer nog att ha rest utomlands med familjen x antal gånger, kanske ha annat jobb? vem vet?
Det hinner ju hända mkt på tio år- har ingen aning om vad framtiden har att ge. Men jag hoppas i alla fall att jag och resten av familjen kommer att vara pigga och friska.

Nu önskar jag ge denna award till följande bloggar:

Eva
Ruby
Sara
Ann-Sofie

Malin/Fnulan






Kommentarer
Postat av: Fnulan

Men underbara fina du!!!! TUSEN TACK!!!

Hoppas att allt är bra! Här är det alldeles för stressigt som vanlgt....

Ses vi ngt snart?

Kram

2011-10-12 @ 11:30:13
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback