Dagens göra


2011-10-17 @ 19:09:45

Nu är denna första dagen slut. Blev en till promenad på 45 minuter i raskt tempo nu ikväll också. Var skönt att få luft- och att få gå ensam med musik i lurarna. Är ju van vid att jämt gå med barnvagnen ;)

Så idag har jag iaf promenerat nästintill 1,5 mil i alla fall. Vilken sporre! Känner mig riktigt taggad. Imorn ska det visst regna så då hoppas jag på att elliott låter mig köra ett pass på crosstrainern när Leila sover.

Har inte blivit några plankor än- men tänkte passa på att göra några efter sjukhuset. Sen ska jag banne mig slänga mig i sängen och bara småglo på tv tills jag somnar. Lyxigt värre va?

Nä- nu ska jag fokusera mig HELT på sjukhuset..östgöte som man är ;)

Önskar alla en trevlig kväll så får vi se om vi hörs senare!







Kommentarer
Postat av: SoffiZ-Oliwer och Towas mamma :)

Åh vad duktig du är!!! (vet att jag skrev det förut, men är impad!!)



Vi mår jättebra. Däremot HATAR jag blogg.se just nu :/.



Vad fin header du har nu:) Kramar!

2011-10-17 @ 20:33:28
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback