Dagens I-landsproblem ;)


2011-10-07 @ 21:33:14
Vart så himlans glad när jag öppnade postlådan förut idag och fick se att mitt efterlängtade paket hade kommit. Öppnade avin snabbt som bara den o tänkte bege mig för att hämta paketet. Meeen- vad fick jag till min stora besvikna förvåning se??

Jo, att paketet ska hämtas hos närmsta DHL ombud- i Vadstena. Jag trodde att Ica här hemma hade hand om DHL nu med (stället som hade det innan stängde igen i helgen och ica tog typ över allt sånt där) men- nej. Då ska jag alltså spendera min lördag med att åka R50- som är världens tråkigaste väg..7 mil tur och retur. Gudars så kul!!

Varför just vadstena? kunde de inte tagit exvis Mjölby istället? det är lättare att ta sig dit eftersom det är motorväg hela vägen- man sparar ca 2o minuter på det. och sen finns det massa andra roliga butiker där som man kan besöka när man ändå åkt...

helst av allt så hade jag ju velat åka ner till ICA här hemma som jag alltid gör oavsett vilken paketavi jag fått. Men det får jag visst äta upp nu ;)

I-landsproblem, eller I-landsproblem?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback