En myskväll


2011-10-14 @ 18:15:10

Ikväll är pappa A iväg på bowling med jobbet. Jag kunde ju också följa med eftersom jag också jobbar där- men vi har ingen barnvakt. Kände att de är bättre att A går få eftersom jag ändå är hemma och är mammaledig.

Här hemmavid ska elliott och jag ha en riktig myskväll är det tänkt (om lillan somnar smidigt och lätt) Vi ska baka lite pizza och kolla på en film som elliott får välja själv. Får dock se hur länge han orkar hålla sig vaken för han har redan gäspat och gnott sina ögon massor.

Vi invigde kvällen nyss med att skåla- han med sitt vartenglas och jag med ett efterlängtat glas cola.

Nu ska jag fixa iordning Lillan för natten lite,(hon är som vanligt astrött såhär dags pga nattstörningarna) så mor och son kan baka pizza om en stund.


önskar er alla en riktigt mysig och trevlig fredagskväll!







Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhhh, vad mysigt, lite kvalitetstid! Pizzorna ser jättegoda ut! Ska tyvärr inte på mässan, det ligger lite för långt bort. Men jag ska åka upp till Stockholm och gå på Mama-galan på Berns den 13 november. Vi är en del från Mammabloggkryssningen som ska gå. ska du med? Ha en underbar kväll och en härlig helg!!! Massor av kramar!!

2011-10-14 @ 21:29:48
URL: http://otjejen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback