En trött morsa


2011-10-20 @ 20:53:27
Det är en trött mamma som ligger i sängen o tar det lugnt just nu! Småkollar lite på true blood. Men tycker att det har blivit lite föör mkt de senaste avsnitten-vi får hoppas på att allt löser sig igen helt enkelt ;)

Storkillen var i princip inte intresserad av att följa med hem idag heller. Som vanligt springer han runt där på dagis- jag blir svettig som bara den av att springa runt o jaga honom. Sen när han väl hade kommit ut-ja då smet han för mig och skulle börja cykla på en cykel! det är ju roligt att se att han trivs så bra på dagis-men det är inte lätt att hämta när man har en snart 11-kilosklump att bära på dessutom.

När han väl följde med till grinden så kom det ett flygplan på himlen- jag pekade och frågade om han såg flygplanet. "måste åka till kidzshoppen och söpa sånt" sade han då gullisen. Då förklarade jag för honom att det inte är långt kvar tills han fyller och att han kan önska sig ett då. Då svarade han: "tomten söpa flygplan".
då har man en till grej man kan lägga dit på önskelistan iaf då =)

Imorgon är det fredag-vilket innebär sista dagen på dagis för elliott för denna veckan. Vi brudar ska ta och åka till ica och handla direkt efter lämningen är tanken. Skönt att ha det gjort så man bara kan ta det lugnt sen!

hoppas ni har en mysig kväll- själv ska jag nog snart sova faktiskt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback