Gårdagens bilder..


2011-10-06 @ 13:22:14

Tog ju några fina bilderpå barnen igår- men sen strulade appen- så glömde lägga upp dom ju!

Jag är ganska trött på appen, nån mer som det tar lååång tid för att ladda upp när man vill kolla ej godkända kommentarer? Ibland söker iphonen
Hur länge som helst utan att det händer nåt- den liksom hakar upp sig när den hämtar de nya kommentarerna.

För övrigt så har jag mig tagit bort och hämtat hem appen x antal gånger då jag inte kunnat logga in.

Fy på mig- vad jag klagar ;) men ska de funka så ska de funka bra ju!







Kommentarer
Postat av: Eva

Smal vet jag inte om jag är, men ganska normalviktig iaf :)

Du ser ju jättebra ut själv vännen.

Kram

2011-10-06 @ 15:35:48
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Lena - Mamma till Ian

Tycker med att appen är värdelös. Kommer nog återgå till mitt vanliga. Sen att man inte ser dom inläggen på översikten när man loggar in från datorn är med värdelöst.



Bättre app blogg.se tycker jag.



Kram

2011-10-06 @ 22:15:26
URL: http://trollflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback