Här hemmavid


2011-10-03 @ 12:15:42

Det blev en promenad förut.. Var riktigt skönt. Medan vi gick så vsr de någon som ropade på oss. Det var barnens moster Elinor så Vi tog sällskap med henne en bit.

Sen på byn träffade vi barnens andra moster och kusinerna. De hade köpt såna där balanscyklar igår- och elliott fick en med. Så vi stannade till hos dom så Elliott och kusin W fick köra lite med dom! elliott tyckte det var jätteroligt- och de gick bara bättre och bättre. Vi ska ta och svänga förbi och hänta cykeln sen i eftermiddag hade jag tänkt!

Nu ligger lillan och sover, elliott äter och jag ska nog ta mig nåt litet med. Blir en tripp till Motala sen vid två. Har lite ärenden att uträtta.

Nä, nåt och äta o sen ska jag försöka göra vid mig lite innan Leila vaknar!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback