I ett kör


2011-10-27 @ 12:44:04

Som vanligt på torsdagar har det gått i ett kör. Vi tog vagnen till dagislämningen och sedan blev det en härlig promenad i det fina vädret.

Sen var det bara att sätta igång och städa när vi väl kom hem- mitt i allt blev vi bortbjudna på lite fika. Så vi åkte på fikat ( inte för brödets skull, utan för sällskapets skull för vår del)

Sen var det bar att lägga lillan när vi kom hem och nu har jag äntligen blivit klar med städning och lite ögonbryns plock!

Så nu blir det lugnt en stund. Väntar på att sambon ska komma hem och luncha med mig :)

I eftermiddag ska vi äntligen åka och hämta korten som vi tog på Leila hos fotoateljen! Ska bli kul o se.

Vi hörs senare!







Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Hugo

Det fina vädret har inte hittat hit iaf. Här har det varit tråkväder hela dagen :( Men å andra siadn har jag ju kunnat ligga inne med gott samvete!

2011-10-27 @ 17:34:57
URL: http://borderkillarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback