Inge vidare..


2011-10-31 @ 15:31:06
Usch mår inge vidare just nu. Började med att jag satt i soffan och tog det lugnt med kidzen förut. Då fick jag så himlans ont i huvudet sådär så det nästan flimrade för ena ögat.

Sedan behövde vi ju åka och handla så tog ju med mig kidzen o handlade lite. Hade så satans ont inne på ica så det vart olidligt emellanåt och det blev ju inte bättre av att ha med sig elliott och leila. Elliott gjorde bara allt han inte fick göra även om han satt i vagnen o tjatade som bara den, leila hon var pipplig o gnällig emellanåt lilla kraken.

När vi kom utanför ica så började min tunga att domna bort- och den höll sig bortdomnat strax över 5 minuter.
När vi kom hem så började jag att må lite illa med- som tur är så mår jag inte illa längre iaf. Men huvudvärken finns kvar!

Har mått såhär ett par gånger förut men det var några månader sen nu!
Undrar vad det ska vara?  är det nån form av migrän månntro? Har tagit huvudvärkstablett men den hjälper inte ett skvatt! Eller är jag bara för trött och seg?







Kommentarer
Postat av: johanna med tyra o otto

Låter som migrän, vila när A kommer hem!

2011-10-31 @ 17:03:42
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: Sara, året 2012 smäller det!

låter som stress tycker jag, när jag e riktigt stressad så får jag sådan huvudvärk och yrsel och kan knappt se och kroppen bara viker sig och kan somna till skrik.. så vila det är det enda som hjälpa :) Så slipper du sjukskrivning, för det är inte kul.

2011-10-31 @ 20:55:49
URL: http://zasata.blogspot.com
Postat av: Eva

det låter som något slags neurologiskt symptom som man kan få i samband med huvudvärk. inge kul alls gumman. jag vet precis hur det är :/

2011-10-31 @ 21:12:18
URL: http://fonmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback