Min goa storbus <3


2011-10-02 @ 10:30:10
Elliott hade stängt in sig på vårat rum förut och röjt ned alla sänkläder. Sen hade han fått tag på min yoga matta.

När A öppnade dörren och han stod på alla fyra på yoga mattan på sängen varpå A frågade vad han gjorde så svarade han: " jag träna liite"

Hihi, goelliott!

Photobucket Pictures, Images and Photos

Photobucket Pictures, Images and Photos


Annars så är det faktiskt lite soligt här idag- till skillnad från igår då det var dimmigt och tråkigt ända fram till eftermiddagen innan det fina vädret anlände hit oxå! Verkar bli en fin dag!

Leila har fortfarande feber, 38,2 hade hon i morse, men sovit bra inatt har hon iaf gjort!
Nu har A varit ute och lagt henne så hon får sova ifred ute i den friska luften.
Det står kalas på schemat idag- men är kluven om Leila verkligen orkar det?

nu ska jag nog hoppa in i duschen, trevlig förmiddag till er alla!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback