Scriptproblem!


2011-10-11 @ 10:44:13
Fick Igår höra från ett par stycken läsare att de inte kan komma in och läsa på min blogg; att det kommer upp en ruta där det står nåt om ett script och att det inte går att komma in på själva bloggen pga detta.

nu ärmin fråga till er; är det fler som har det problemet?

jag kan ju själv inte se detta tyvärr och vet ju därför inte exakt vad det står in den rutan. Så är det nån som kan berätta vad det står utförligt så skulle jag bli Jätteglad- för då kanske jag kan åtgärda det!

Annars får jag helt enkelt ta och göra en helt ny design och ta bort alla kodmallarna för jag vill ju att det ska funka bra för alla :)

vore tacksam för er hjälp :)






Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Hugo

Jag har haft samma problem ett tag med din blogg. Kommer upp en ruta där man kan välja att fortsätta eller avbryta. Har för mig att det stod något om att ett script körs och det kan göra att internet blir långsamt. Sedan spelade det dock ingen roll vad man valde. Kunde ändå inte läsa bloggen. Tänkte att jag skulle skrivit till dig på fb, men glömde ju givetvis bort det varje gång.



Nu funkar det dock bra :)

2011-10-11 @ 20:23:55
URL: http://borderkillarna.blogspot.com
Postat av: Jonny

http://sistaaket.blogg.se/2011/october/har-var-blogg-gjort-din-dator-langsam.html



Har haft samma problem men har hittat lösningen.

det var ett Facebook-script som gjorde datorn långsam.



Jag tog bort "Gilla"-knappen och lite annat som hörde FB till och sedan gick det som en dans.

2011-10-19 @ 11:14:11
URL: http://sistaaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback