Söndagen som gick alldeles för fort.


2011-10-16 @ 21:38:52
Nu ska jag strax gå och lägg mig. Denna dagen har gått alldeles för fort om ni frågar mig. Vad gjorde vi hela förmiddagen?

A och Elliott har iaf varit ute och monterat ned största delen av elliotts studsmatta på förmiddagen- nu är det bara stommen kvar.
Jag har väl typ tvättat lite..har nog inte gjort så mkt mer som har med nytta och göra idag än att tvätta och steka pannkakor. Men så får de väl vara ibland?

Nu ikväll har vi varit och firat svärfar som fyller år nästa fredag. Vi blev bjudna på pizza. Var jättetrevligt! Elliott har intresserat sig massor för bebiskusinen S idag..så sött =)

Imorgon är det måndag igen- Då måste jag verkligen ta tag i allt igen!!

Riktigt långa promenader på morgonen sålänge barnen tillåter det. Träning eller promenad på eftermiddagen/kvällen! Och plankor vid minst två tillfällen varje dag! Godisätar/unna mig dag  en dag i veckan.

allt ska dokumenteras även om det inte görs så ska det stå-ÄR ni med mig?

Och med dessa sista ord säger jag Godnatt!
Vi hörs imorn hoppas jag? sov gott!







Kommentarer
Postat av: SoffiZ-Oliwer och Towas mamma :)

Jösses så duktig du är med allt tränande! Jag borde oxå börja röra mig lite mer. Typ trycka ner lillungen i vagnen och gåååå, gå, gå, gå, gå!!! Men man är lite för bekväm...



Kramar!

2011-10-16 @ 22:13:31
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: johanna med tyra o otto

Jag är med dig!!!!

2011-10-17 @ 07:10:15
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback