Dag 5


2011-09-23 @ 22:44:00
Denna dagen har funkat riktigt bra tycker jag..

Blev lite naturell yoghurt med lite pumpafrön, krossade linfrön, nötter i till frukost

sedan blev det en liten näve nötter till mellis

följt av lite hopplock av det som fanns hemma till lunch- blandade lite riven kål med lite creme fraiche o lite majonnäs- lite citronpeppar på det. SEdan blev det lite stekta korvskivor och lite stekt svamp till det.

ikväll blev det tacogratäng- så gott det var =) Det bästa är ju ändå att det vart lite över tills lunchen imorn oxå =)

här sitter jag nu supertrött- men ändå nöjd eftesom jag stått emot massa frestelser idag. Sambon har ätit godis och även lite ostbågar. Men jag har inte tagit nåt alls.

Med detta säger jag nu godnatt, vi hörs imorn!

kramar






Kommentarer
Postat av: SoffiZ-Oliwer och Towas mamma :)

Men vad duktig du är, däremot håller jag inte med dig om att du behöver gå ner i vikt! Du är ju så smal!!:)



Ja, jag behöver kanske byta ut bilderna på headern, återkommer när jag har några riktiga guldkornbilder:)



Många kramar!!

2011-09-24 @ 10:42:33
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback