dålig uppdatering


2011-09-11 @ 11:15:35

God för middag allihopa eller god och god vet jag inte... Här i soffan under ett täcke ligger det en seeg mama. Var nämligen ute och svirade lite igår- och det har verkligen satt sina spår såhär dagen efter ;)

Blev en  tur till Harrys i Motala. Var dock hemma runt halv ett så de blev inte så sent i alla fall. Men drack nog lite för mkt ;) Nu lär det inte bli utgång på jättelänge känns de som!!

påväg in till Motala.

Har blivit lite dåligt på uppdateringsfronten här under helgen. Men det är ju för att jag passat på och försökt umgås så mkt som möjligt med hela min lilla famlij <3 Det är ju det helgerna ska gå till först och främst tycker jag :)

Sen har jag ju lite småpill o fixa med när jag väl startar datorn i form av design..o det är ju så kul att pyssla med så man glömmmer allt annat man ska gå ut o kika på och skriva om på nätet ;)

 

Nu ska jag nog ta och lägga upp ett nytt ord- var ju ett tag sen!

hoppas ni har det fint, trots det regniga vädret (vart tog de där fina vädret med medelhavsvärmen ivägen?)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback