En mysig fredagskväll.


2011-09-02 @ 22:32:33
Vilken mysig fredagskväll vi har haft. Vi har spenderat den hos familjen L/J. Barnen har busat och lekt massor. Vi har ätit helgrillad fläskytterfilé med potatisgratäng/pommes. Gud så gott det var.

HAr faktiskt till och med tagit mig en smirre och en snaps till maten...det ni ;) Runt nio var vi hemma- och då åkte barnen i säng. Hoppas att de kanske kan sova några minuter längre imorn- ialla fall den lilla tjolanta..det är hon som envisas med att vakna tiiidigt oftast!

Imorn får det bli en långpromenad känner jag- måste ju försöka vänja mig vid mina reebok easytone som jag ännu endast gått i ett par gånger..inte bra emelie-inte bra!

Godnatt kära vänner- tack för alla era fina kommentarer <3






Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Sojka-mamma till Isak

Jo jag hade behövt promenera mera oavsett skor hihi. Hoppas på bra väder imorgon och då får det bli en höstpromenad. :)

Kram!

2011-09-04 @ 23:08:01
URL: http://www.futurum-nobis-est.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback