Goodnight?


2011-09-18 @ 21:45:16
Nu är det dags för denna mamman att slänga sig i sängen. Datorns batteri är snart slut- och jag är alldeles fyrkantig efter att ha försökt räkna ut ungefär hur mkt kolhydrater jag får i mig per dag om jag följer planen..bara så de inte överstiger 20- 25 gram.

Ska gå o göra mig iordning nu, o sen beta av mina wordfeud spel- sen är det bara att försöka somna. Hoppas barnen sover gott inatt nu!!

yajks- imorn är det dags för GI- spännande värre! hoppas jag finner motivationen nu bara o orkar hålla i!! menyn för veckan kommer upp imorn. Blir inge avancerat direkt ;)

Godnatt kära läsare =)







Kommentarer
Postat av: Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset

Guuuuuud va du är söt på headerbilden med linnet! :D

WOW, puma!

2011-09-18 @ 21:55:01
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback