Härligt värre!


2011-09-30 @ 11:44:36

Gud så skönt att ha städningen avklarad nu. Skulle ju städat igår- men kom ju på att sotaren skulle komma hit idag. Och då blir det ju bara sotigt och dant överallt. Så jag dammade överallt och gjorde det fint i köket. Golven togs idag!

Leila lyxade till det med att somna i bilen när vi hade varit och handlat efter dagislämingen och sov nog iaf 40 minuter. Så lite ostört städande blev de i alla fall. Sen har hon suttit i sin stol och ätit lite kex när jag städat det sista. Nu sitter vi i soffan ( golven är fortfarande blöta) och myser lite grann.

Runt halv ett kommer A hem och äter lite lunch med oss- sedan tänkte jag att Leila och jag skulle ut på promenad i det fina höst vädret innan vi hämtar elliott på hemvägen.

vad gör ni idag?

o så en liten bild på mammas lilla stjärna dagen till ära ;)







Kommentarer
Postat av: johanna med tyra o otto

jättemkt vet jag inte men blev ändå positivt överraskad, kolla inlägget;)

2011-09-30 @ 12:02:09
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: johanna med tyra o otto

Jag har lagt upp en bild i bloggen nu:)

2011-09-30 @ 13:08:09
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback