Krutgumma!?


2011-09-01 @ 18:52:10
Har känt mig lite grann av en krutgumma under dagens gång känns de som. Var nog längesen jag fick så mkt gjort hemmavid som idag.

Började ju med att damma hela huset.Sen tömde jag våra nattduksbord (stavning?) som stått inne i vårat sovrum sedan vi bytte sänggavel o bara samlat damm-de hamnade ute i groventrén i väntan på tippen.
Sedan blev det dammsugning och torkning av golv o lite tvättande.

Och när vi sedan hade hämtat Elliott på dagis så åkte faktiskt gräsklipparen fram. Har mått så dåligt av att se gräset bli längre o längre- bättre att klippa av det när de fortfarande är fint väder ju! synd bara att jag inte hann ogräset- det får bli imorn det!

Nu ska jag ta o lägga upp den där designen jag pratat om- hon lät ganska nöjd när hon fick se layouten =)

Ha det fint så hörs vi nog senare,
kramis






Kommentarer
Postat av: Carolina - Mamma till WIlda

Härligt när man har sån energi! Vissa dagar är verkligen toppen! O så glad man blir när man får så mycket gjort så lätt :)

2011-09-01 @ 20:32:07
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Diana

gott att känna sig nyttig! <3

2011-09-01 @ 21:08:53
URL: http://dianahansson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Flitig du varit. Ja har varit raka motsattsen idag:) baara degat

2011-09-01 @ 21:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback