Nästan så jag skäms lite..


2011-09-04 @ 12:37:59
Det är så himlans många trevliga människor som läser o kommenterar och det är jag djupt och enormt glad över..ni skulle bara veta =)

Känns dock väldigt tråkigt att jag inte kan svara på kommentarerna så fort jag ser dom ju.
Sitter oftast med iphonen i handen när jag kikar in på bloggen och skriver inlägg. Och då ser ju jag alla fina kommentarer som kommit in.
Vill såklart hur gärna som helst svara på direkten- men det tar ju sin lilla tid när man dessutom har två busungar som ska trycka o kladda på iphonen, o sen behöver de ju sin mamma oxå. Sen är de ju inte bara att svara- man måste ju fylla i vem det är ifrån och allt. Så ja...det är ingen höjdare att svara på kommentarer med iphonen faktiskt.

Försöker numera att dagligen kika in på datorn nån gång under kvällen när barnen sover för att svara på alla era kommenterer. Men i helgen har det dock blivt lite annat på kvällarna.

Hoppas att ni vill hänga kvar här i bloggen trots detta,

Och Svar på  era kommentarer är på väg ;)

KRAM






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback